با ردیابی ساعت های فعالیت و بی تحرکی کمتر بنشینید و بیشتر تحرک داشته باشید

با ردیابی ساعت های فعالیت و بی تحرکی کمتر بنشینید و بیشتر تحرک داشته باشید

دانشمندان فیت بیت اخیرا به ارقامی دست یافتند که نشان می دهد برخی از کاربران فیت بیت برای مدت زمان های بسیار طولانی هیچ گونه تحرکی ندارند. این زمان بی تحرکی به طور میانگین تا 90 دقیقه به طول می انجامد و در طول یک روز در مجموع بیشتر از 7 ساعت است. البته دانستن این که در طول روز چه مدت بر روی صندلی نشسته ایم برای رهایی از این موضوع کافی نیست. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که نشستن های مکرر خطر افزایش سرطان روده بزرگ، بیماری های قلبی و دیابت نوع دو را افزایش می دهد.

خوشبختانه، پیاده روی چند دقیقه ای در هر ساعت اثرات منفی نشستن را کاهش می دهد. برای یادآوری تحرک داشتن، فیت بیت ویژگی جدیدی را معرفی کرده که اجازه می دهد فعالیت و عدم فعالیت های ساعتی را در برنامه ی فیت بیت ردیابی کرد که این ویژگی با فیت بیت های Surge، Blaze، Charge HR، Charge، Alta یا Flex سازگار است.

برای شروع می توانید یک هدف شامل پیاده روی در بازه ی زمانی یک ساعته برای خودتان تعیین کنید. که می توان طبق راهنمای بهداشت سلامتی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) مبنی بر 2.5 ساعت ورزش به طور متوسط در هر هفته و همچنین 250 قدم در هر ساعت که تقریبا معادل 2 تا 3 دقیقه پیاده روی است، پیش رفت. بنابراین با بالا رفتن فعالیت های ساعتی، کاهش الگوی زمان های بی تحرکی را در طول زمان متوجه خواهید شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: