شرکت Rovi برنامه ریزی کرده تا شرکت Tivo را به ارزش 1.1 بیلیون دلار خریداری کند

شرکت Rovi برنامه ریزی کرده تا شرکت Tivo را به ارزش 1.1 بیلیون دلار خریداری کند


شرکت Rovi برنامه ریزی کرده تا شرکت Tivo را به ارزش 1.1 بیلیون دلار خریداری کند. Tivo شرکتی بر پایه تکنولوژی رایانش ابری برای یکپارچه سازی ضبط، اجرای زنده و تلویزیون اینترنتی در یک رابط کاربری با جست و جو، نمایش و ضبط از دستگاه های مختلف است که بطور مثال این تکنولوژی در شرکت های Virgin Media و Vodafone Spain اجرا و توسعه یافته.

Rovi در ماه مارچ اعلام کرد که تلویزیون جدید شرکت شارپ، Aquos، از برنامه راهنمای الکترونیک G-Guide برای اتصال تلویزیون، تبلت و تلفن هوشمند به یکدیگر استفاده خواهد کرد.

با ادغام شرکت پیش بینی می شود که امسال درآمدی بیش از 800 میلیون دلار بدست آید. انتظار می رود از 18 میلیونی خانه ای که از راهنمای Rovi استفاده می کنند، بیش از 10 میلیون به خانواده TiVo اضافه شوند. به گفته شرکت این اتفاق باعث می شود نزدیک به 500 ارائه دهنده خدمات در کل جهان خدمات ارائه دهند.

توافق بین Rovi و ToVi علاوه بر ساختن یک شرکت بزرگ تکنولوژی با محصولات و سرویس های مکمل، باعث سوق دادن شرکت به راه اندازی بیش از 6000 نمونه کار ثبت اختراع شده و نرم افزار های جهانی به تعویق افتاده، می شود.

هر دو شرکت دارای سابقه تجاری قوی هستند و همچنین در گذشته از شرکت Comcast به دلیل نقض قوانین ثبت اختراع شکایت کرده اند. این دو شرکت ها می گویند بیش از 3 بیلیون دلار درآمد در این مسیر کسب کردند.

انتظار می رود این معامله 9 ماه دیگر بسته شود و از نام TiVo برای شرکت ادغام شده استفاده کنند. همچنین Tom Carson مدیر ارشد اجرایی Rovi به عنوان مدیر اجرایی در شرکت جدید مشغول به کار شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: