Fitbit Blaze برترین افتخارات را در CES کسب کرد

Fitbit Blaze برترین افتخارات را در CES کسب کرد

Fitbit Blaze، جدیدترین عضو خانواده سلامت و تناسب اندام شرکت Fitbit با تحسین منتقدان در نمایشگاه CES سال 2016 رو به رو شد. نمایشگاه جهانی CES بیش از 40 سال است که شرکت های تکنولوژی را هر ساله در لاس وگاس کنار یکدیگر جمع می کند. با رونمایی فیت بیت از Blaze در کنفرانس فیت بیت CES 2016 در کل 17 جایزه از مقامات و مصرف کنندگان برجسته دریافت کرد. فیت بیت Blaze باهوش ترین، زیباترین، جذاب ترین دستبند تناسب اندام Fitbit توسط سایت ها و کانال های خبری زیر شناخته شد:

Alphr.com: Top Pick CES 2016 ●

Android Central: 2016 CES Top Picks ●

Chip Chick: Top Pick of CES 2016 ●

Engadget (finalist): Best of CES 2016: Best of Digital Health & Fitness Product ●

Expert Reviews: CES Top Pick 2016 ●

Gotta Be Mobile: CES 2016 Excellence Awards: Best Mobile Tech ●

Mashable: Best of CES 2016 ●

Men’s Health: 2016 Best of CES ●

Men’s Journal: Best of 2016: The 17 Coolest Things We saw ●

PC Mag: The Best of CES 2016 ●

Reviewed.com: CES 2016 Editors’ Choice Award Winners ●

Stuff: CES 2016 Wearable Tech Awards ●

TechRadar: CES 2016 Editors’ Awards: Best Fitness Tech ●

Thrillist: Best New Tech at CES 2016 ●

Tom’s Guide (finalist): CES 2016 Readers’ Choice Awards ●

Wareable: CES 2016 awards: The best wearable tech on show ●

Women’s Health: 2016 CES Editors Choice ●

فیت بیت با براورده کردن ایده های خلاقانه در محصولات تناسب اندام توجه زیادی از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. طبق گفته مدیر ارشد توسعه کسب و کار فیت بیت، در حقیقت نرم افزار موبایل فیت بیت در بازار app store آمریکا پر بازدید ترین و مورد توجه ترین نرم افزار رایگان بوده است. در روز کریسمس و روز بعد از آن در نمایشگاه CES 2016 دستبند Blaze با تمجید و تحسین های زیادی رو به رو شد که امیدواریم نظرات مثبت با شروع فروش جهانی آن در ماه مارچ ادامه داشته باشد.

دستگاه خلاقانه فیت بیت Blaze با جوایز بسیاری که دریافت کرده پیش فروش را در سایت Fitbit.com شروع کرده تا در ماه مارس شروع به عرضه آن در بازار جهانی کند. هدف فیت بیت از عرضه و طراحی Blaze بیشتر روی سلامت و تناسب اندام مانند تمرینات FitStar، اتصال به GPS، چند حالت ورزشی و ضربان قلب است. با طراحی چند منظوره این ساعت تناسب اندام هوشمند می توان تمرینات ورزشی بیشتری برای تناسب اندام انجام داد و هشدارهای مهم تلفن هوشمند را مشاهده کرد.

همه مواردی که برای زندگی سالم در این ساعت براق جمع شده است، شامل :

  • افزایش ویژگی های تناسب اندام مانند ویژگی FitStar، اتصال به GPS، سنجش ضربان قلب و پیگیری خودکار ورزش های حرفه ای باعث تحرک بیشتر و تناسب اندام می شود.
  • تمرکز روی طراحی مناسب، قابلیت تعویض بند و فریم و صفحه نمایش لمسی و رنگی با نمایش ساعت های مختلف باعث می شود همیشه این دستبند را چه در محل کار و چه در باشگاه به همراه داشت.
  • نظارت بر زندگی و پیگیری سلامت و تناسب اندام در این دستبند ساده تر شده. Fitbit Blaze هشدارهای هوشمند بسیار مهم مانند تماس، پیامک و هشدار های تقویم مانند قرار ملاقات ها و تاریخ تولدها را نمایش می دهد. بنابراین با اتصال این دستبند به تلفن هوشمند می توان مهم ترین هشدارها را با داشتن طول عمر باتری بلند مدت 5 روز در طول شبانه روز از روی Blaze مشاهده کرد.

در صورتیکه تا به حال از فیت بیت استفاده نکرده اید باید بدانید که فیت بیت با محاسبه کالری سوزانده شده و بررسی داده های مربوط سلامت کمک می کند با انتخاب هدف های کوچک سلامتی، زندگی سالم تر و با تحرک بیشتر داشته باشند. به عنوان سردمدار شرکت های عرضه کننده دستبند های تناسب اندام، فیت بیت محصولاتی را با هدف پیگیری روزانه سلامت و تناسب اندام طراحی می کند. فیت بیت با ارائه
محصولات Zip ،One ،Flex ،Charge ،Charge HR ،Surge ،Blaze و همینطور ترازوی بی سیم Aria از جایزه های زیادی برخودار شده و بیش از 48,000 فروشگاه در 55 کشور این محصولا را به فروش می رسانند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: