مایکروسافت برنامه ریزی های سازمانی را برای صاحبان آیفون آسان کرد

مایکروسافت برنامه ریزی های سازمانی را برای صاحبان آیفون آسان کرد


چند هفته پس از آنکه مایکروسافت قابلیت‌های جدید خود را برای گوشی‌های جدید اپل ارایه کرد، هم‌اکنون ابزار کاربردی دیگری را با نام Invite در اختیار کاربران آیفون گذاشت.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گروه Garage در شرکت مایکروسافت که وظیفه تولید این ابزارهای کاربردی را برعهده دارد، با عرضه Invite برنامه ریزی قرارهای ملاقات و جلسات کاری را فارق از اینکه از چه سرویس پست الکترونیکی استفاده می‌کنند، برای کاربران آیفون آسان کردند.

مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود در مورد این محصول توضیح داد: «ابزار Invite موانعی که در جریان برنامه‌ریزی برای جلسات کاری وجود دارد را از میان برمی‌دارد و با استفاده از اطلاعات مندرج در تقویم الکترونیکی سازمان، بهترین برنامه‌ریزی را ارایه می‌دهد».

این ابزار می‌تواند به پست الکترونیکی کاربران متصل شود تا به صورت خودکار دعوتنامه‌های مربوط به جلسات کاری با همکاران و مدیران به آن فرستاده شود. حتی اگر این جلسات در شرکت‌ها و دفاتر مختلف برگزار شود، ابزار جدید مایکروسافت می‌تواند این اتفاق را تشخیص دهد.

به گفته شرکت مایکروسافت کارایی اصلی این ابزار زمانی مشخص می‌شود که افراد در مجموعه‌ نرم‌افزاری Office 365 اشتراک داشته باشند. با این وجود ابزار مذکور می‌تواند با سرویس‌های پست الکترونیکی جیمیل، یاهو و Outlook.com تکمیل شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: