سامسونگ کفش هوشمند جدیدش را معرفی کرد

سامسونگ کفش هوشمند جدیدش را معرفی کرد

سامسونگ هفته آینده محصول پوشیدنی جدیدش، کفش هوشمند lofit را معرفی خواهد کرد. این کفش کتانی با سنسور شتاب سنج و فشارسنج که با نرم افزار تلفن هوشمند در ارتباط است باعث می شود مانند یک مربی راهنمایی های موثری در بهبود سرعت و حرکات ورزش های مختلف داشته باشد. کفش lofit که توسط کارشناسان شرکت سامسونگ طراحی شده است در نظر دارد جایگزین مناسبی برای کمک مربی باشد. با عرضه این کفش هوشمند و نرم افزار کمک مربی تلفن هوشمند امید های تازه ای در توسعه وسایل پوشیدنی ایجاد شده است.

سامسونگ کفش هوشمند جدیدش را معرفی کرد

سنسورهای کفش lofit اجازه می دهد میزان فشار وزن روی یک پا و هنگام تعادل را نظارت کرد. نرم افزار lofit با کفش هماهنگ می شود تا بتوان میزان فشار روی پا ها را در همان زمان مشاهده و حتی به فیلمی که از راه رفتن گرفته شده لینک داد.
اما طبق گفته توسعه دهندگان lofit داشتن اطلاعات خام کمک بسزایی نمی کند. برای مفید بودن این اطلاعات در تمرینات، lofit این اطلاعات تفسیر و مانند یک مربی بیان می کند. در آخر، نرم افزار lofit به ورزشکاران اجازه می دهد حرکاتشان را آنالیز و با دیگر روزها مقایسه کنند. همچنین از حرکات ورزشی می توان فیلم گرفت و از طریق برنامه این ویدئوها را با مربی خصوصی به اشتراک گذاشت تا به تصحیح کردن حرکات پرداخت.

سامسونگ کفش هوشمند جدیدش را معرفی کرد

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: